PARTNERZY
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Użyteczno¶ć w Social Media. Czyli od użyteczno¶ci do zarabiania.

10:30-11:10
Już nie wystarczy być obecnym w w serwisach społeczno¶ciowych, blogach i mikroblogach. Najważniejsze by wykorzystać zasady użyteczno¶ci w prowadzonych kampaniach. Zagwarantuj± one przewagę konkurencyjn±, zwroty wskaĽników konwersji,odwiedzin przy zachowaniu kosztów. Dlaczego te działania promocyjne maj± szansę zast±pić tradycyjny marketing?
Doktorantka socjologii, badaczka Internetu, blogerka. Autorka wielu tekstów naukowych i popularnonaukowych po¶więconych społecznym aspektom Internetu. Wielokrotnie występowała na konferencjach zwi±zanych z tematyk± internetow± – zajmuj±c się zarówno biznesowymi, jak i naukowymi kontekstami funkcjonowania sieci w społeczeństwie. Zajmuje się również prowadzeniem badań jako¶ciowych (indywidualne wywiady pogłębione, fokusy, obserwacje). Od 2008 roku współpracuje z czesk± firm± Idealisti, prowadz±c± badania marketingowe w Europie ¦rodkowo-Wschodniej (m.in. projekty dla Marsa i Kofoli). W ramach Ideacto prowadzi działania z zakresu PR i e-PR – organizacja eventów, prowadzenie forów dyskusyjnych, mikroblogowanie i blogowanie korporacyjne, budowanie marki w social media etc. Przeprowadza na ten temat również warsztaty i szkolenia dla firm. Od czerwca 2009 prowadzi działania e-PR dla AdTaily, systemu do sprzedaży reklam online.
Divante Sp. z o.o.

Divante jest firm± specjalizuj±c± się w tworzeniu oprogramowania do zarz±dzania wiedz±, wspierania innowacji oraz elearningu. Produktem Divante jest BusinessWiki oraz LiveBlend. Do klientów firmy należ± między innymi: Viessmann, Kolporter, AGORA, Ministerstwo Gospodarki.

 
Pobierz program
Zostaw swoje dane i pobierz program:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?