PARTNERZY
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Zarabiaj "półkowe" w internecie

16:00-16:40

Dotychczas producenci mogli wspierać sprzedaż swoich produktów głównie w naziemnych kanałach sprzedaży, płac±c wysokie stawki za najlepsze "półki" w supermarketach.

Opowiemy o tym jak wprowadzili¶my nowy model reklamy internetowej. Model lubiany przez konsumentów - użyteczny, wręcz oczekiwany.

W trakcie prezentacji zostan± zaprezentowane innowacyjne formy reklamy oraz promocji produktów w sieci oraz narzędzia dywersyfikacji przychodów sklepów internetowych.

Od lat zwi±zany z branża internetow±. Pracował m. in. w Money.pl, TVP S.A., Agorze S.A. oraz A2 Multimedia, gdzie prowadził projekty marketingowe oraz projekt wdrażania wideo w Internecie. Obecnie w spółce PromoRing.pl zajmuje się zarz±dzaniem projektem oraz działaniami marketingowymi. Doktorant Kulturoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Promoring
PromoRing to innowacyjna spółka z branży eCommerce (zostala uznana jednym z 20 najciekawszych startupow w Europie na MiniSeedcamp Praga) zajmuj±ca się m.in. sprzedaż± oraz zarz±dzaniem powierzchniami reklamowymi w sklepach internetowych w ramach usługi ePOS. Zasada działania sieci reklamowej ePOS jest analogiczna do reklamy w sklepach tradycyjnych - producenci płac± by sprzedawane przez nich produkty były widoczne w tym kanale sprzedaży. Dzięki zainteresowaniu ponad 1800 sklepów internetowych ePOS realizuje kampanie o szerokim zasięgu i dużej skuteczno¶ci.
 
Pobierz program
Zostaw swoje dane i pobierz program:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?