PARTNERZY
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Użyteczno¶ć stron internetowych w oczach internautów i marketerów.

14:30-15:00

Prezentacja wyników badania użyteczno¶ci polskich serwisów internetowych.

Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczno¶ci stron internetowych w¶ród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczno¶ci. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykaj± się internauci oraz ocenę polskich witryn pod k±tem użyteczno¶ci w ich oczach.

Uzupełnieniem będzie diagnoza stanu wiedzy na temat użyteczno¶ci stron internetowych oraz jej wpływu na ich wykorzystanie w¶ród projekt managerów, marketerów - osób odpowiadaj±cych za marketing, wizerunek, sprzedaż w przedsiębiorstwach. Poddamy porównaniu tegoroczne badania z przeprowadzonymi w roku ubiegłym.

Uniwersytet Warszawski
 
Pobierz program
Zostaw swoje dane i pobierz program:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?