PARTNERZY
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Projektowanie zorientowane na użytkownika - proces, narzędzia, metody

9.00-17.00
Dla kogo?

Marketerów i Project Managerów zarz±dzaj±cych wdrożeniami dużych projektów internetowych

(portale, aplikacje webowe, sklepy, systemy transakcyjne).

Zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli branży finansowej

(banki, ubezpieczyciele) oraz portali informacyjnych, e-commerce.

Korzy¶ci z uczestnictwa w warsztacie:
  • Zdobycie wiedzy dotycz±cej przebiegu procesu User-Centered Design i stosowanych metod
  • Nabycie umiejętno¶ci współpracy z projektantami user experience
  • Zdobycie wiedzy pozwalaj±cej na ocenę pracy projektantów user experience i wybór odpowiedniego dostawcy usług projektowych

Agenda:
  • Co to jest użyteczno¶ć i user experience ?
  • Dlaczego less is more ?
  • Proces projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design)
  • Analiza wymagań użytkowników i celów biznesowych
  • Badania z udziałem użytkowników - sortowanie kart, obserwacja i wywiady z użytkownikami, eye-tracking
  • Projektowanie. Ogólne zasady projektowania interfejsów
  • Prototypowanie i ewaluacja projektu
  • Projektowanie serwisów mobilnych
User Experience Team Leader w K2 Internet S.A.
 W K2 od 2006 roku zajmuje się projektowaniem interakcji i badaniami user experience. Pracowała między innymi dla takich klientów jak Pekao SA, Coca-Cola, Nokia, Open Finance, Agora SA, Play, Sanitec Koło, Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Psycholog społeczny informatyki i komunikacji. Ukończyła Szkołę Wyższ± Psychologii Społecznej w Warszawie.
Projektowaniem interakcji zajmuję się zawodowo od 2005 roku. Pracował w dziale Strategii i Architektury Informacji w agencji McCann Erickson, a od 2007 roku w K2 Internet - pocz±tkowo jako architekt informacji w zespole Konsultingu agencji, póĽniej współzałożyciel spółki Komitywa.com, która po roku działalno¶ci została zast±piona przez markę K2 User Experience. Zespołem K2 User Experience kieruje od pocz±tku 2009. Autor bloga dotycz±cego użyteczno¶ci i user experience: http://uxdesign.pl Psycholog społeczny ze specjalizacj± w psychologii reklamy i marketingu. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Pracował dla takich klientów jak PZU, Aviva, Pekao SA, Nokia, Play, Polkomtel, PTC Era, Telewizja Polska, Coca-Cola, Maspex, Exxon Mobil.
K2 Internet S.A.
Od ponad 11 lat konfigurujemy rzeczywisto¶ć, zmieniaj±c nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla naszych klientów. Pracuj±c z największymi oraz najbardziej wymagaj±cymi organizacjami w Polsce, w twórczy sposób wykorzystujemy Internet i nowe media w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Zbudowali¶my multidyscyplinarny zespół specjalistów, który pozwala nam oferować wysokiej jako¶ci usługi oparte na kompetencjach marketingowych, wybitnej kreacji i unikalnych umiejętno¶ciach w zakresie projektowania i budowy zaawansowanych systemów informatycznych.
 
Pobierz program
Zostaw swoje dane i pobierz program:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?