PARTNERZY
ORGANIZATOR
 
Tematy (7)

Użyteczność w Social Media. Czyli od użyteczności do zarabiania.

Marta Klimowicz | Divante Sp. z o.o.

Już nie wystarczy być obecnym w w serwisach społecznościowych, blogach i mikroblogach. Najważniejsze by wykorzystać zasady użyteczności w prowadzonych kampaniach. Zagwarantują one przewagę konkurencyjną, zwroty wskaźników konwersji,odwiedzin przy zachowaniu kosztów. Dlaczego te działania promocyjne mają szansę zastąpić tradycyjny marketing?

Użyteczność jako przewaga konkurencyjna w eBiznesie

Tomasz Karwatka | Divante Sp. z o.o.

Prelegent opowie o swoich doświadczeniach z pracy nad wiodącymi w Polsce projektami eCommerce pod kątem generowania przewagi konkurencyjnej. Uczestnicy zapoznają się z metodami wykorzystania projektowania interakcji do budowy strategicznych przewag konkurencyjnych.

Poruszona zostanie także kwestia ceny i zwrot z inwestycji w dobrą...

Czy kryzys wspiera e-commerce? Reakcje sklepów internetowych na spowolnienie gospodarcze ?

Wojciech Ciemniewski | Gemius S.A.
Agnieszka Drąg | Gemius S.A.

W prezentacji przedstawiona zostanie część wyników najnowszego badania e-commerce 2010, którego uczestnikami były sklepy internetowe, a efektem obszerny raport ilościowo – jakościowy.

Skupiając się na opiniach właścicieli sklepów internetowych, postaramy się przedstawić obecność i wpływ spowolnienia gospodarczego na sprzedaż w...

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów.

Jan Wykrytowicz | Uniwersytet Warszawski

Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych.

Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczności stron internetowych wśród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczności. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykają się internauci...

Skuteczna kampania Google AdWords dla SME

Robert Mazurczyk | Livingmedia Sp. z o.o.
Zbigniew Nowicki | SEMBOX

W ramach prezentacji uczestnicy dowiedzą się na wstępie więcej o innowacyjnej i wyspecjalizowanej usłudze platformy Livingmedia. Platforma jest zaawansowanym, zintegrowanym i kompletnym rozwiązaniem komunikacyjnym, zawierającym wszystkie elementy niezbędne do tworzenia, zarządzania i integrowania webcastów z witrynami internetowymi...

Zarabiaj "półkowe" w internecie

Nikodem Krajewski | Promoring

Dotychczas producenci mogli wspierać sprzedaż swoich produktów głównie w naziemnych kanałach sprzedaży, płacąc wysokie stawki za najlepsze "półki" w supermarketach.

Opowiemy o tym jak wprowadziliśmy nowy model reklamy internetowej. Model lubiany przez konsumentów - użyteczny, wręcz oczekiwany.

W trakcie prezentacji zostaną...

Projektowanie zorientowane na użytkownika - proces, narzędzia, metody

Magdalena Bicka | K2 Internet S.A.
Maciej Lipiec | K2 Internet S.A.

Dla kogo?

Marketerów i Project Managerów zarządzających wdrożeniami dużych projektów internetowych

(portale, aplikacje webowe, sklepy, systemy transakcyjne).

Zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli branży finansowej

(banki, ubezpieczyciele) oraz portali informacyjnych, e-commerce.

...

 
Pobierz program
Zostaw swoje dane i pobierz program:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?